Opleiding en werkervaring.
Direct na haar beroepsopleiding is Petra in de avonduren een financieel administratieve opleiding gestart. Petra heeft deze afgerond en na enkele jaren werken op de financiële administratie heeft zij de mogelijkheid gekregen ook personeelszaken onder haar hoede te nemen. Een goede en praktische leerschool. Voor de theoretische kennis van personeelszaken heeft Petra de opleiding personeelsmanagement gevolgd. Werkervaring op beide gebieden heeft Petra bij verschillende bedrijven en accountantskantoren in Nederland en Duitsland opgedaan.
Financiële administratie.
Toen zij de mogelijkheid kreeg om bij Bernhaege Advocaten te gaan werken, heeft ze deze kans met beide handen aangenomen. Een ondersteunende functie in een mooie organisatie waar zij zich direct welkom voelde. Sinds januari 2020 is Petra verantwoordelijk voor de financiële administratie en streeft zij ernaar de cliënten en advocaten ons advocatenkantoor zo veel mogelijk te ondersteunen en te ontzorgen.
Samenwerking en teamverband.
In korte tijd heeft Petra ondervonden dat Bernhaege advocaten een advocatenkantoor met een hart is. “Samenwerking en teamverband zijn belangrijk, maar vooral het sociale aspect staat hoog in het vaandel. De mens, zowel cliënt als medewerker, staat altijd in het middelpunt. En ik ben dan ook blij deel uit te mogen maken van dit geweldige team“.